A Mestermunka
2004.12.06. 20:10
A hozzáértő emberek tudják, hogy ha egy fantasztikus autóval akarnak előrukkolni, elsősorban az apróságokkal kell kezdeni nem, pedig az összképpel.
A hozzáértő emberek tudják, hogy ha egy fantasztikus autóval akarnak előrukkolni, elsősorban az apróságokkal kell kezdeni nem, pedig az összképpel. Az apró részletek különböztetik meg a széria autókat a többi mestermunkától.
Shawn Hillier 1999-es Civic-je is hű követője ezeknek az elveknek. Ahogy végiggördül Los Angeles utcáin a laikus szemlélő csak egy enyhén módosított modellnek nézné, pedig ez nem így van. A megtévesztő külső alatt egy ugrásra kész ragadozó nagymacska szíve dobog, amely a távolkelet mesés világából érkezett. Nos akkor nagyítólencse elé helyezzük ezt a csodabogarat, hogy megnézzük mit is rejt ez a megtévesztő külső. Akkor talán kezdjük kívülről szemlélni, mivel amit látsz az a valóság, mondjuk ebben az esetben pont ellenkezője. Annak ellenére, hogy az autó kívülről majdnem normálisnak néz ki, szinte teljesen kicserélték minden egyes külső porcikáját, hogy csökkentsék az autó súlyát, és ezáltal növeljék a teljesítményét. Minden része kevlárból, üvegszálból, vagy szénszálból készült. Külön fényszórókat is terveztek rá, mivel ezeket is könnyítették, és tetszetősebbé tették. A jobb vonalvezetés miatt kapott egy hátsó szárnyat rögtön az ablak fölött, ami ugyancsak a korábban említett szénszálból készült. Minden alkatrész ezen az autón Japánban készült, egyetlen alkatrésze sem készült az olcsóbb Taiwani gyárakban. Van aki mindezen átalakítások után is megelégedett volna az autójával de nem úgy Shawn, ő ennél sokkal többet akart. Kezdte mindezt, azzal hogy autójára Spoon Sports SW388 16" kerekeket rakott és hogy még jobban "alátámassza", CTR konverziós rugózást adott kocsija alá ami egyrészt az autó stabilitását növelte, másrészt pedig alacsonyabb tartást biztosított autójának. És ha valaki olyan figyelmesen követi ezeknek az apró módosításoknak, és továbbmegy a karosszéria alá, ott is talál érdekes dolgokat, egy 99'es Spec Integra R tipusú fék cylindert és fék boostert. És ráadásul még kapott mugen tipusu fékpmehanikát. És hogy minderre még rátegyen a lapáttal, a motort egyenesen a Honda autó és motorsport gyártó részlegéről hozták, amelyet kizárólag versenyautókra terveztek, és ott díszeleg rajta szép pirosan V-Tech. Nahát ez már komoly lyukat ütött a pénztárcában nemde? De mit sem számít ez egy elvetemült autórajongónak. És mindennek ráadásul kapott egy Integra Type R erőátvitelt is, és ha ezek után sem ütött ki a veríték a homlokodon, légy szíves hívj fel és adjál pár ezer dollárt költeni... :D A belsőről is azért megemlítünk pár dolgot, mert azt eléggé elhanyagoltuk. Ott vannak például a Momo-design padlószőnyegek, a szénszálas műszerfal, utastéri légzsákok, szénszál / kevlár ülések, és még sok más apróság. Biztosak vagyunk benne ha egy egész álló napot tölt el bárki is Shawnal akkor sem tudná felsorolni minden kicserélt porcikáját ennek az "ezüst golyó"-nak ahogy ő becézi. Szóval ez az autó tényleg nagyon különleges, mivel minden alkatrészét Japánban gyártották. Ez nagyon egyedivé teszi az autót.
Ja bocsánat... ha ezt japánban olvassa valaki attól elnézést kérek, ott ez természetesnek tűnik. :D De kit érdekel, azon se találunk ennyi extra dolgot, úgy hogy... Saionara.
|